De freinetschool

14 mei 2019 - Leuven, België

Hallo groep 3,

Wat vinden wij het fijn om van jullie te horen! Het weer in Leuven is gelukkig goed. We zijn helaas de neefjes en nichtjes van Dewi nog niet tegenkomen. Natuurlijk hebben wij ook al een paar biertjes gedronken, deze waren erg lekker ;).  Ik heb een groepsfoto bij de blog gezet. Ik en meester Stijn zijn samen op reis met Luuk, Joep, Coen, Davy, Joep, Levi en onze begeleider vanuit de Pabo Charles.

IMG-20190513-WA0010

Vandaag zijn we gaan kijken op een freinetschool. Het was een groot en oud school gebouw. De lokaal waren drie keer zo groot als onze lokalen. Ook de speelplaats was ontzettend sjiek! De kinderen hebben een voetbalveldje, een fietspad, een klimmuur een zandbak, speelhuisjes, groentekast en er zijn ook kippen op de speelplaats. We hebben ook een mooie kamer in het Hostel. Hier liggen we met alle jongens op, in het hostel slapen nu ook mensen uit Frankrijk en China. Ik en meester Stijn gaan zo eten. Ik laat morgen weer wat van mijn horen. Op de foto's kunnen jullie zien hoe de freinetschool eruit zag. Ik en meester Stijn gaan zo lekker eten. Dankjewel voor jullie reactie en hoor morgen weer van jullie!

Groetjes en tot snel,

Pim de pop en meester Stijn

IMG_20190514_153326

IMG_20190514_153250 IMG-20190514-WA0005

IMG_20190514_152958IMG_20190514_152751IMG_20190514_145345IMG_20190514_145431

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Groep 3:
    15 mei 2019
    Hoi meester Stijn en Pim,
    Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt en wat hebben die kinderen een mooie speelplaats. Die zouden wij ook wel willen hebben. Verder gaat hier alles goed. We zijn nu bezig met lezen en sluiten vandaag kern 10 af met de leestoets. Wij zijn erg nieuwsgierig naar jullie verhalen. Wij hebben ook een groepsfoto gemaakt maar juf weet niet hoe ze die naar jullie kan sturen. Veel plezier nog en groetjes van groep 3.